Kolay Hamile Kalmak için İncir Kürü

Hamile kalmak isteyen bir cok bayanin aklina ilk gelen soru nasil kolay hamile kalabilirim sorusudur, bu sorunuzun yanitlarindan birisini bugun sizlerle paylasacagiz.

İncir kürü Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu tarafindan doktor muayenesi sonucundan tamamen saglikli bulundugu halde hamile kalmasi geciken bayanlarimiz icin. Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu bir bitki bilimci, ve bitkilerden faydalanilarak cesitli rahatsizliklarimiza cozumlerde bizlere yardimci oluyor. Iste bu seferde kolay hamile kalmak icin doktorumuz İncir kürü tavsiye ediyor. Peki İncir kürü nedir? Nasil yapilir? Simdi sizlere bununla ilgili biraz bilgi vermek istiyoruz.

İncir Kürü:
7-8 tane kuru incir, yarım litre suda 5-10 dk haşlanacak. Daha sonra süzülüp suyu 1 gün içinde tüketilecek (İncirlerin yenmesine gerek yokmuş). Her gün taze hazırlanacak. 21 gün  süreyle uygulanacak.

Bu kürün daha etkili olması için, bu küre başlamadan önce 15 gün süreyle soğan kürü uygulanması gerekiyormuş. O da şöyle;

Soğan Kürü
Her gün yumurta büyüklüğünde bir kuru soğan, üzerine 2-3 çay kaşığı sumak eklerek yenilecek. 15 gün bu kürü uyguladıktan sonra incir kürüne başlanabilir.

Umariz kolay hamile kalmaniz icin bu yontem ise yarar ve guzel haberleri bizlerle de paylasirsiniz.

Hamilelik ve Doğum

Related posts:

  1. Hamile Kalmak Icin En Ideal Gunler
  2. Kolay Dogum Icin Tavsiyeler
  3. Hamilelikte Beslenme Onemli
  4. Rahat Bir Hamilelik Icin Neler Yapmaliyiz?
  5. Hamilelikte Anemi (Kansızlık)




You can leave a response, or trackback from your own site.

136 Responses to “Kolay Hamile Kalmak için İncir Kürü”

  1. Fatma diyor ki:

    Yani kaynatıp içsem de faydalı olur mu incir kürü öncesinde?

  2. fhavva diyor ki:

    arkadaşlar ben uyguladım ve gercekten işe yarıyor ılk ay hamıle kaldım.

  3. gülcan diyor ki:

    hocam merhaba test yaptırdık herşey normal adetim 28 29 günde görüyorum ve hayatımızda hiç korunmadık ama nedense hamile kalamıyorum eşimdede herşey normal sogan ve incir kürünü şimdi okudum onuda denicem teşekkür ederim hocam

  4. mine diyor ki:

    hocam 4 yıllık evliyim 4 aydır korunmuyoruz, çocuk olmadı, doktora gittik, eşimde variskosel var 40 milyon civarında değerleri diğeride biraz yavşmış, normalin altında değil ama yaşına göre yavaşmış, bendede adetimin 21.günüde test yaptırdık progestron 5,7 çıktı doktor bizi direk tüp bebek aşılama bölümüne yönlendirdi.Tüp bebekten önce deneyebileceğimiz bir şey varmı, başka umut yokmu, bu konuda yardımlarınızı bekliyorum

  5. fatooo diyor ki:

    hocam ben 3 aylık evliyim.eşimle evlenmeden öncede ilişkiye girdik.ilk kez ben 18 yaşındayken ilişkiye girdik.ben şuan 22 yaşındayım.evlenene kadar ben değil de eşim korundu.şimdi korunmasız ilişkiye giriyoruz.benim adet dönemlerim bi düzenli bi düzensiz oluyor.bende hamile kalmak istiyorum.acaba sizce bu kürü uygulamalı mıyım?yoksa bi süre daha bekledikten sonra mı uygulasam?hocam lütfen hemen cevap verin.şimdiden teşekkür ederim…

  6. bahar diyor ki:

    hocam merhaba yazılanları okudum banada yardımcı olacagınızdan emınım ben 15 aylık evlıyım ve cocugumuz olmuyor doktora gıttım yumurtalıgımın zayıf calıstıgını soyledı ve adetımın 15. gununde kullanmam içinduphaston verdi ama adetim olmadı daha 1 hafta gecıktı ben bu sogan kürüne simdi baslasam bi sorun olmaz degıl mı bırde soganı kaynatıp suyunu içsam olur mu içine sumak katarak yemekte biraz zorlanabılırım moral olarak coktum ama inşallah ALLAHIN izniyle şifama vesile olacaksınız ALLAH şimdiden razı olsun cevabınızı bekliyorum…

  7. gül diyor ki:

    Hocam kolay gelsin ben 7 aylık evliyim. Bu ikinci evliliğim ilk evliliğim çok kısa sürdü şimdi çok mutluyum eşim ve ben bebeğimiz olsun istiyoruz üç aylık evliyken kimyasal gebelik geçirdim hamile kaldığımı öğrendikten iki gün sonra adet kanaması şeklinde düşürdüm doktor yumurtalıkların yavaş çalışıyo dedi ve şeker hapı verdi ayrıca miyomum var ne yapmalıyım bu kürler işe yararmı.

  8. seyda diyor ki:

    15 gün soğan yiyince zaten kocalar uzak kaçar :) ee 15 günün sonundada doğal olarak çocuk olur:D:D:D

  9. fadime diyor ki:

    3 aylık evliyim bebegimz olsun istiyoruz ama olmuyor :( (

  10. Gül diyor ki:

    Ilk okudugumda inanamadim … ama ise yaradi .. 5 ay sonra hamileyim.. bence denemekte fayda var.. bol sanslar ..

  11. sevil diyor ki:

    iyi günler ben 2 yıl dogum kontrol hapı kullandım 7 ay oldu bırakalı hamile kalamadım bu arada doktora gittigimde polistik over çıktı ve tiroit sorunum varmıs hormon eksikligim varmıs doktorum ilk üç ay hamile kalmamamı söyledi o arada tahlilerim yapıldı hamile kalabilirmişim şu an euthyrox 25mg ilaç kullanıyorum ayrıca sogan kürüde yapıyorum ibrahim saracoglunun kürü orta boy beyaz soganı ince kabuklarıyla birlikte 1 1,5 bardak suda 5dk haslıyıp suyunu ılık içiyorum 12 gün oldu umarım hamile kalırım 12aralık regl olmam gerekiyo ama heray 7 gün gecikmeli regle oluyorum insallah bu ay hamile kalırım esim ve ben çok istiyoruz doktorum adetin 3.günü polistik over kiste bakıcagını söyledi neden o zamn bakılıyo bilgileriniz için çok tesekkürler umarım cewabınız cabuk gelir

  12. eda diyor ki:

    aceba incir kürü yumurtaları çoğaltırmı

  13. Kübra said diyor ki:

    ben guatır hastasıyım adet göremiyom doktora gitim sonra doktorda yumurtalıkların küçülmüş gelişmiyor dedi bana yardım edin

  14. ebru diyor ki:

    Allah en kisa zamanda hepinize hayirli bebek nasip etsin .ALlah acil sifalar versiin ben 6 aylik gebeyim mütis duygu insallah hepinizin bebekleri olur dua edicem INSALLAH tutar

  15. gül diyor ki:

    merhaba arkadaşlar allah kimseyi evlat hasretiyle sınamasın inşallah ben 4 yıllık evliyim bu güne kadar ne test varsa yaptık ama olmuyor igne kullandık rahim filmi cektirdik ama işe yaramadı tavsiyesi olan varmı?bu kürleride kullanıcam artık bakalım…

  16. fatma diyor ki:

    hocam 4 yasında bır oglum var bıdaha hamile kalmak ıstıyorum olmuyor doktora gıttım kan verdim problem yok dedı ıyımıs rahim agzı na baktı ıyımıs bırsey yok dedı 3 ay ıcınde hamile kalabılırsın dedı hap vermedı agrı kesici verdı sen bana anlat hocam ne yapmam lazım tesekkurler

  17. lale diyor ki:

    merheba hocam.3yasinda oglum var.2-ci gebeliyim 1,5 sene once kurtaj olmus.o zamandan hamile kalamiyorum.doktora gittim iyice bakti.bisey yokmus. ben de incir kurunu denedim kecen ay,bu ay da adetimin 5-ci gunu basladim.sizce bi faydasi olurmu?

  18. seval diyor ki:

    bende aşılam oldum yumurtalıklarım çalışmıyomuş bu kürü yapsam faydası olurum acaba

  19. dilek diyor ki:

    hocam ben altı yıllık evliyim 3 yıl önce bir düşük yaptım agustos ayında bir düşük daha yapım.düşükten sonra adetim düzensiz olmaya başladı 2 ayda bir adet görüyorum.ne yapmamamız gerekir cevap bekliyorum teşekkür ederim hocam….

  20. Songül diyor ki:

    iyi günler Hocam,

    Ben 1,4 Yıllık Evliyim,9Ay korundum ve Esim le karar verdik Cocuk Sahip olmak istiyoruz.6 Ay dir Korunmuyoruz,ama ben bir türlü Hamile kalamiyorum.Benim iki Ay dir Adet düzensizlim oldu,bir gün ve ya iki gün Adet gecikmem oluyor ve yumurtalarim ariyor.Ne Yapmamız gerekir,Sizden cevap bekliyorum Hocam simde den Tesekkürler Hocam…

  21. özlem diyor ki:

    Hocam ben 4 yıllık evliyim evliliğimizin ilk 3 yılında korunduk 1 yıldır çocuk istiyoruz ama olmuyor daha önce doktora gitmiştim rahim ağzının doğuştan ters olduğunu söyledi doktor. Ama hamile kalmak için bu problem olmazmış bunun dışında da herhangi bi sorun çıkmadı. Ama benim psikolojik problemlerim var bu yüzden yumurtlamam olmuyor veya oluyorsa zayıf mı kalıyor acaba ne yapmam gerektiği hakkında en kısa zaman da geri dönmeniz dileğiyle teşekkürler.

  22. maviş diyor ki:

    merhaba ben 3 yıldır evliyim 1 düşük yaptım daha sonra aşılama yaptım doktorlar bir sorunun olmadığını söylüyor 2 defa soğan kürü yaptım şimdide incir kürü yapıyorum ne olur bana yardım edin

  23. aynur diyor ki:

    hocam ben 3 yıllık evlıyım doktorlar bana erken menapoz dıyor yumurtalıkların cok yavas dıyor ıncır kurune baslayacagım faydası olurmu hocam yardımcı olabılrmısınız

  24. ebru diyor ki:

    hocam ben 3 yıldır evliyim 4 yılımıza gircez eşimin spermleri çok düşük bendede polikistik over var 2 defa tüpbebek 2 defada aşılama yaptırdık ama sonuç negatif her seferinde ne yapmalıyız beni aydınlatırsanız çok sevinirim

  25. hafsa diyor ki:

    merhaba hocam ben 2 bucuk yillik evliyim evliligimin 5.ayinda korunmayi biraktik cocuk istiyoruz fakat olmuyor.benim adetim düzensiz yumurtalarim yeterince büyümedigi icin yumurtlama olmuyormus.igne yardimiyla yumurtalarim büyütülüp catlatiliyor fakat buna ragmen kalamiyorum.gitmedigim doktor kalmadi.ne yapmam lazim bana yardim edin lütfen allah rizasi icin.burdaki arkadaslardanda dua bekliyorum suan yine igneyle yumurtalarim büyütülüyor bakalim sonuc ne olucak lütfen dua edin.rabbim herkese nasip etsin insallah icindede bana.

  26. ozlem diyor ki:

    arkadaşımın 1 yıldır çocuğu olmuyordu.bu kürü denedi 2. 21 de hamile kaldı şu an 2 aylık hamile.4 aydır benim de çocuğum olmuyor. o hamile kalınca ben de denemeye karar verdim insallah şifa olur.

  27. Eylem diyor ki:

    merhaba hocam ben 9 senelik evliyim ilk çocuğum tedavi ile oldu 2.çocuğu istiyoruz ama olmuyor yumurtalıklarımda polist over kist var bende bu kürü uygulayacağım inşallah mutlu sonucu sizinle paylaşırım.:)

  28. KÜBRA diyor ki:

    ARKASAŞLAR BEN 3 YILLIK EVLİYİM 2 YILDIR KORUNMUYORUZ BEBİŞİMİZ OLMUYOR DOKTOR EŞİMDE VE BENDE HER ŞEY NORMAL AMA BANA YUMURTA ÇATLATMAK İÇİN KLOMEN VERDİ KULLANDIM AMA Bİ SONUÇ ALAMADIM ALLAH HERKESE HAYIRLI EVLAT NASİP ETSİN BANA YARDIMCI OLUN NE OLUR

  29. hacer diyor ki:

    ben düzenli adet görüyorum ama polikistik overden dolayı yumurtlama olmuyor daha zayf olduğu zamanda kendiliğinden çocuk olmuş ama düşmüştü.soğanı küçüklüğümden beri hiç yemedim ve midem bulanıp kusuyorum acaba soğan kürünün yerine başka ne yapabilirim sadece incir kürü yapmak da faydalı ve etkili olurmu

  30. Ceyda diyor ki:

    Doktor Bey,

    3 yildir hamile kalamiyorum. Bende yumurta sayilari fazla fakat catlamlari icin yeterince gelisemiyormus. Acaba bu kuru uygularsam yumurta catlamasi saglanir mi? Veya baska tavsiyede bulunabilir misiniz benim durumum icin?
    Simdiden tesekkuer ederim
    Saygilarimla
    Ceyda

  31. ayşegül diyor ki:

    hocam ben 2 ay önce 3 aylık hamile iken kürtaj olmak zorunda kaldım.bebekte oluşan anomaliden dolayı.tedavi ile hamile kalmıştım.polikistik over de mevcut bende.beim sorum hem soğan kürünü hemde incir kürünü aynı anda uygulayabilirmiyiz.çok acil cevap bekliyorum şimdiden teşekkür ederim…

  32. kardelen diyor ki:

    4yıllık evliyim 2 defa tüp bebek bir defa aşılama yaptırdım
    ama hala çocuk sahibi olamadık yaşımız artık ileride.
    lütfen yarımlarınızı bekliyoruz.eşimdede bende de problem var ama iğne çok kullandım tedavi süresince .iğnesiz ilaçsız bir yöntem yokmu allah rızası için çok pahalı bu tedaviler
    lütfen yardımcı olurmusunuz?

  33. yasemin diyor ki:

    merhaba,

    ben 6 yıllık evliyim 4,5 yaşında bir oğlum var. ikinci cocuğumuzu düşünüyoruz ve 2 seneden beri korunmuyoruz.doktora gittim polikistlik over dedi…ama tedavi uygulanmadı….başka doktora gittim pko yok dedi…endokrine yolladı…muayenne oldum guatrımdan nodüller varmış ama 1 cm nin altında imiş boyutları.t3,t4 ve ths değerlerime bakıldı cok yüksekmiş…euthyrox 50mg

  34. yasemin diyor ki:

    kullandın ilk önce 1,5 daha sonra 1 adet günde.bide glucophage 1000 mg sabah akşam içtim….şuan hiç bir şey kullanmıyorum…5 aydan beride ayda bir adet görüyorum.bu gün sabah soğan kürüne başladım…inşallah faydası olur..başka tavsiyeleriniz var ise bilgilenmek istiyorum şimdiden teşekkürler.

  35. sinem diyor ki:

    slm hocam ben 7 aylık eyliyim ilk günden beri korunmuyomm ama bebegim olmuyo doktora gittim yumurtalıklarımın iyi çalıştıgını ve herhangi bir sorun olmadıgını söyledi adetlerim şükür çok düzenli neden bebegim olmuyoo analamıyorum lütfen bana yardımcı olun iyi çalışmalar

  36. burcu diyor ki:

    merhaba hocam ben 23 yasındyım 6 yıllık evliyim 5 yasında bi kızım var 2.5 yıl doqum kontrol hapları be iqnelerle koruundum 8 aydır da ria vardı ayın 18 i carsamba qünü ria yı cııkarttırdıım yumurtalıklarım da hormon testlerim de temiz cıktı ama hamile kalamamaktan cok korkuyorum bazı doktorlar 2.5 yıl ılac kullanımından sonra cocuqun zor olacaqını söyluyo gercekten öylemidir?

Leave a Reply

Sitemiz wordpress alt yapısını kullanmaktadır...